Popular Posts

Saturday 18 June 2011

kyaaaa!!! no min woo saranghae...hehehe

post kali ni aku nak cite pasal no min woo....sapekah?

ini la die mamat no min woo tu...huhu



cool huh?


sejak aku TERtengok video dia main dram kat utube n  aku rasa dia cool gilerrrr....


n then aku wat la research pasal dia...pasal aku kan memang kpop fan...huahua...

die ni x drummer T-RAX..n mase dlm band tu stage name die ROSE..

die ni memang versatile la..ley main segala mcm instruments...

nyanyi pun boleh...berlakon pun boleh...

dh cukup lengkap nak jadi lelaki pujaan ku...ha ha!

kalo nak tgk die berlakon gi la tgk drama bersiri "my girlfren is gumiho" @ "midas"....

die memang kacak dalam cite tuh...

last sekali...layan la vc ni erk...















n pict2 ni.....













daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment